CRO
Boekt jouw website of webshop weinig succes? Komen er wel bezoekers over de vloer, maar zijn er slechts weinigen die effectief overgaan tot een actie of aankoop? Dan is het hoog tijd om te investeren in CRO.
Kennis maken?)
Boekt jouw website of webshop weinig succes? Komen er wel bezoekers over de vloer, maar zijn er slechts weinigen die effectief overgaan tot een actie of aankoop? Dan is het hoog tijd om te investeren in CRO.
Kennis maken?Dankzij CRO zal het aantal kopende bezoekers stijgen, en de opbrengst van jouw webshop en business in het algemeen, frappant toenemen! We ontwikkelen een strategie waarbij we zowel het aantal directe conversies als het aantal indirecte conversies verhogen. Weten waar je online kansen laat liggen? Plan meteen een call voor een kennismaking.
CRO
CRO staat voor Conversion Rate Optimization, ook wel conversieoptimalisatie genoemd. Deze optimalisatie vormt een belangrijke methode om het succes en rendement van je website of webshop te verhogen. Het doel van CRO bestaat erin de conversie van je website te boosten. Met conversie vorm je de bezoekers van je website om naar kopende klanten of leads. Zo haal je meer winst uit je bezoekers. CRO is aldus een methode die de data en de feedback van gebruikers analyseert om vervolgens op basis van die informatie het resultaat van je website te verbeteren.
CRO
CRO streeft ernaar de conversiedrempel voor bezoekers zo laag mogelijk te maken. Deze methode kijkt daarom naar een heleboel factoren en probeert deze op de meest voordelige wijze in te stellen. Onder meer de grafische vormgeving van je website, maar ook de structuur, de inhoud en de technologie spelen daarbij een belangrijke rol. Van kleuren en stijlen tot afbeeldingen en titels. Omdat elke website anders is, zijn data-analyse en onderzoek van cruciaal belang. Niet iedere website heeft baat met dezelfde inrichting en kenmerken.
CRO
Eerst en vooral kijken we kritisch naar jouw website: waar sta je momenteel qua SEO? Hoeveel verkeer brengt je website binnen? Hoeveel conversies haalt je webshop op? Heb je veel bezoek maar weinig conversies? Of heb je niet genoeg bezoek? Op basis van deze analyse (nulmeting) doen we een voorstel qua CRO aanpak. We bouwen samen een vangnet voor leads. Dit kan betekenen: rechtstreekse verkopen of indirecte conversies zoals offerteaanvragen, contactopnames, downloads van brochures etc.
Wil jij ook weten waar jouw site nu staat? Contacteer ons voor een analyse.
Ongelooflijk hoeveel projecten er bestaan die nauwelijks renderen. Van bij het bouwen van onze eerste site in 1994, was het genereren van leads meteen het uitgangspunt. Sites werden toen niet op die manier benaderd. Helaas laten ook heel wat sites vandaag kansen liggen. Onderaan selecteer ik een paar recente projecten waarbij het opgestelde conversieplan geweldige resultaten oplevert.